پیچیده در افکار

ما با افکارمان دفن خواهیم شد

ما با افکارمان دفن خواهیم شد

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر...

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ


خبر به دورترین نقطه جهان برسد
نخواست او به من خسته - بی گمان - برسد

شکنجه بیشتر از این؟ که پیش چشم خودت
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر
به راحتی کسی از راه ناگهان برسد...

رها کنی برود از دلت جدا باشد
به آن که دوست تَرَش داشته به آن برسد

رها کنی بروند و دو تا پرنده شوند
خبر به دورترین نقطه جهان برسد

گلایه ای نکنی بغض خویش را بخوری
که هق هقِ تو مبادا به گوششان برسد

خدا کند... نه! نفرین نمی کنم... نکند
به او - که عاشق او بوده ام - زیان برسد

خدا کند فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد



+ شاعر: نجمه زارع


  • یکی مثل شما

نظرات  (۴)

من نباشم کی اذیت کنه خب :-؟ البته کاندیدا برا این رفتار زیاده ولی خب دلیل نمیشه من اذیت نکنم :دی

پ.ن جدن یه مدت عذاب وجدان اینو داشتم لول دادم بهتون دیگه برکت رفت از وبلاگتون هیچی نمی نوشتین الان پست رو دیدم خیلی شاد شدم :دی
پاسخ:
:)) عزیز منی

+ نه آقا خیالت راحت. ما به مو خواهیم رسید، ولی منقطع نمی شیم. :)
بابت لول هم ممنون :)
خدایش بیامرزد

پ.ن همین کارا رو می کنید براتون حرف در میارن دیگه. البته مسلما حرفاشون پر بی راه نیست :-"
پاسخ:
خدا تو رو بیامرزه که فقط بلدی ما رو اذیت کنی :/
خدا کند فقط این عشق از سرم برود...

زیبا بود.. 
ان شاءالله برود و یکی بهتر جایگزین شه 😊
پاسخ:
شاعرش متاسفانه فوت شده.
و خب فکر کنم عشق اومدنی نیست، باید بهش رسید.
شاید شاعر عزیزش به عشق ابدی رسیده باشه :)
  • فیلو سوفیا
  • چه محشر بود...و غمگین البته
    پاسخ:
    آره.
    نمی دونم رابطه ای بین غم و محشر بودن هست یا نه؟
    فکر می کنم روابطی باشه دی:
    حتی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی