پیچیده در افکار

ما با افکارمان دفن خواهیم شد

ما با افکارمان دفن خواهیم شد

شیطنت

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ

آقا همین الان یه پستی از یه شخصی خوندم که در مورد دنبال کننده های مخفی بود. بعد نوشته بود یه عدشون رو میشناسه و اینا. بعد گفته بود باقی بیان اعلام کنن که باشون آشنا بشه و از این حرفا.

بعد منم یه دنبال کننده ی مخفی دارم.


بعد از همه ی اینا دیدم آدما انگار کلا روی این قضیه ی مخفی بودن چیزها حساسن. گفتم باتون مطرح کنم که گروهی بریم چندتا وبلاگِ رندوم رو دنبال کننده ی مخفی شیم. یا حتی هرچی وبلاگ هست.

بعد فقط برای اینکه یه بخشی از مغز صاحب وبلاگ رو به این موضوع معطوف کنیم.


شب است دیگر شیطان فعالیتش زیاد می شود. :))

  • یکی مثل شما

نظرات  (۵)

  • چرک نویس
  • 😁😁😁

    پاسخ:
    از این اسمایل ها بلد نیستم.
    :»)
  • لی لی (لیلی نامه)
  • :))))
    شیطنت جالبیه...
    پاسخ:
    دی:
  • علی اصغر
  • من بررسی کردم همش عمومی نوشته یعنی مخفی نیستن
    پاسخ:
    خب پس کسی شما رو به صورت مخفی دنبال نمی کنه
  • علی اصغر
  • از کجا معلومه که دنبال کننده مخفی داریم
    من هم چند روز هست می خوام بدونم اما
    فعلا متاسفانه نیافتم

    پاسخ:
    برادر بری تو دنبال کنندهات توی پنل بیان بالای دنبال کننده هات، جلوی تعدادشون نوشته مثلا ان نفر مخفی شما را دنبال می کنند.

  • حرف دل !...
  • جالبه
    پاسخ:
    خوبیش اینه که بچه گانه است.
    مث زنگ زدن و در رفتنه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی